Employer Brand

Leaders Training
24-25 sierpnia 2017 r., Hotel IBIS
Zdobądź nowe kompetencje i przejmij kontrolę
nad strategią EB w swojej firmie!
we współpracy z GrowHR
ROZWIĄŻ TEST I POZNAJ SWÓJ POZIOM WIEDZY Z ZAKRESU BUDOWANIA WIZERUNKU PRACODAWCY!
Pierwszym krokiem do efektywnego wykorzystania programu Employer Brand Leaders Training, jest określenie twojego aktualnego poziomu wiedzy. Rozwiązując poniższy test ułatwisz naszym specjalistom z dziedziny budowania wizerunku pracodawcy dopasowanie szkolenia do Twoich potrzeb.
Rozwiąż Test!

warsztaty

Employer Branding to dzisiaj jedna z najpotężniej rozwijających się subdyscyplin zarządzania. W swojej specyfice łączy wiedzę i kompetencje z kilku obszarów: HR, PR i Marketingu. Dlatego współczesny Lider Employer Branding staje dziś przed ogromnym wyzwaniem. W bieżącej pracy oprócz warsztatu HR-owca i specjalisty od PR potrzebuje kompetencji przywódczych, organizacyjnych i wizjonerskich.

W trakcie dwudniowych warsztatów będziesz miał okazję spotkać się z najlepszymi ekspertami i konsultantami z zakresu EB, HR i CSR. Przygotowaliśmy dla Ciebie unikalny program uczenia się zarządzania EB, bazujący na światowych rozwiązaniach oraz case’ach wiodących firm. Niemniej ważne jest, iż warsztaty to także doskonała przestrzeń na budowanie Twojej osobistej marki, sieci kontaktów i możliwość poznania innych liderów z Twojej branży.

Warsztaty przeznaczone są dla

  • Employer Branding Managerów
  • HR Managerów
  • Managerów ds. Marketingu
  • Managerów ds. Komunikacji
  • Specjalistów ds. HR
W celu otrzymania programu i oferty
wypełnij poniższy formularz:
Kalendarz dodaj spotkanie 2016-11-17 09:00 2016-11-18 17:00 Europe/Warsaw EMPLOYER BRAND Gdańsk Studiowiedzy.pl info@studiowiedzy.pl
Podziel się spotkaniem z innymi!

program

Employer Brand Leaders Training
24-25 sierpnia 2017 r., Hotel IBIS
1 Dzień
1

Zarządzaj Strategicznie

  • Zróbmy to po kolei – road mapa projektu EB
  • Co wiesz o sobie samym - czyli jak budować EVP?
2

Ogłoszenie o pracę i skuteczna strona kariera – sprawdź czy wykorzystujesz ich potencjał?

  • Jak w sposób analityczny podejść do popularnych metod rekrutacji
  • Jak przygotować naprawdę skuteczne ogłoszenie rekrutacyjne?
  • Przygotuj zakładkę kariera angażującą kandydatów
3

Employer Branding w Social Media

  • FB w rekrutacji – czy to działa?
  • Social Media – sposób na kandydata pasywnego
  • Mierzenie efektywności kampanii






2 Dzień
1

New Employer Orientation – jako podstawa skutecznego Employer Brandingu

  • Dlaczego wdrażanie pracowników jest ważne?
  • Jak stworzyć efektywny program wdrożeniowy i kogo zaangażować w proces?
  • Narzędzia wykorzystywane w procesie onboardingu - jak podnieść skuteczność wdrożenia
2

Internal Branding

  • Jak wzmacniać cechy firmowej marki poprzez komunikację wewnętrzną?
  • Jak zwiększać identyfikację pracowników z firmą?
  • Jak wzmacniać pożądaną kulturę organizacyjną?
3

Mierzenie niemierzalnego, czyli moc danych w EB

  • Jak przekonać decydentów do zainwestowania w EB?
  • Jak zbadać i zmierzyć siłę marki pracodawcy?
  • Jak ocenić efektywność prowadzonych działań EB?
4

EB – zrób to sam

  • Praktyczne wykorzystanie narzędzi dostarczonych podczas warsztatów – case study
  • Stwórz plan działania EB dla swojej organizacji

Efektywność Warsztatów

Na warsztatach pozyskasz wiedzę i nabędziesz umiejętności m.in. z zakresu:

  • Budowania strategii Employer Branding
  • Definiowania Employee Value Proposition
  • Planowania i prowadzenia kampanii rekrutacyjnych lub wizerunkowych
  • Trafnego doboru kanałów social media
  • Wykorzystywania efektywnych narzędzi w procesie budowania wizerunku pracodawcy
  • Optymalizacji kosztów procesów rekrutacyjnych
  • Sposobów wyróżniania się na tle konkurencji
  • Korzystania z nowych źródeł pozyskiwania kandydatów
  • Kształtowania wewnętrznej polityki EB
  • Mierzenia efektów prowadzonych działań
  • Customer Experience Management

Metodologia:

  • Warsztatowy charakter zajęć (metodologia Action Learning - 80% ćwiczeń, 20% teorii)
  • Ćwiczenia indywidualne, grupowe, mini wykłady, dyskusja moderowana
  • Praktyczne case’y, służące wypracowaniu gotowych rozwiązań dla organizacji
  • Bank rozwiązań – katalog dobrych praktyk
ZAUFALI NAM

UCZESTNICY O Employer Brand Leaders Training

" Warsztaty EB Leaders Training to solidna dawka praktycznej wiedzy pozwalającej na sprawne poruszanie się w świecie Employer Brandingu. Podczas spotkania serwowane są informacje otaczające i kompleksowo uzupełniające obszar EB, takie jak chociażby marketing rekrutacyjny, CSR, komunikacja wewnętrzna czy nawet personal branding. Szkolenie jest niezwykle inspirujące, pozwala wymienić się doświadczeniami z innymi uczestnikami oraz świeżym, kreatywnym spojrzeniem potraktować codziennie wykonywane zdania. "

Aleksandra Murawska Koordynator Zespołu Komunikacji / Pion HR BEST S.A.

" Employer Brand Leaders Training to wyjątkowe warsztaty, których program obejmuje kluczowe zagadnienia z zakresu teorii i praktyki Employer Branding. Trenerzy i zaproszeni goście – praktycy stanęli na wysokości zadania. Uczestnicy podkreślali dużą przydatność poruszanych na szkoleniu treści w pracy zawodowej. Zgodnie z obietnicą, szkolenie miało charakter warsztatowy – uczestnicy byli nieustanne angażowani do nowych ćwiczeń. Hasło "minimum teorii, maksimum praktyki" zostało wprowadzone w życie. Szkolenie stało się dla uczestników inspiracją do rozpoczęcia poszukiwań własnych twórczych rozwiązań... "

Agnieszka Grzywocz Dyrektor personalny Voith Industrial Services Sp. z.o.o.

" Świetnie przeprowadzone warsztaty w fantastycznej atmosferze. Różnorodność prowadzących, prezentowanych przez nich treści oraz technik prowadzenia samych warsztatów pozwalała na zaangażowanie się w 100% w każdą z sesji. Poziom merytoryczny oceniam bardzo wysoko, z warsztatów wyniosłem ogromną ilość pomysłów i inspiracji do stworzenia profesjonalnej i skutecznej strategii EB I CSR. "

Michał Marczyński HR Project Coordinator Lundbeck Poland Sp. z o.o.

" Najlepsze szkolenie w jakim brałam udział. Wyjątkowa atmosfera, otwarci ludzie, świetni, służący pomocą prowadzący. "

Karolina Jarczyk HR Specialist BT Skyrise Sp. z o. o.

" Jeszcze raz chciałam podziękować za możliwość wzięcia udziału w tak świetnym szkoleniu z zakresu EB. Poziom wszystkich wystąpień był naprawdę bardzo wysoki a wszyscy eksperci bardzo doświadczeni i motywujący. Aż chciało się wyjść ze szkolenia (w pozytywnym sensie! :) ) i pędzić do swojej firmy, żeby wcielić w życie niektóre narzędzia EB, o których rozmawialiśmy. Inspirujące było dzielenie się uczestników warsztatów wzajemnymi doświadczeniami, przemyśleniami i pomysłami. Głowa pełna pomysłów więc nie pozostaje nic innego, jak zacząć je wcielać w życie metodą małych kroków. "

Joanna Maciejewska Specjalista ds. personalnych SN Strukton

I. Poziom przygotowawczy

Analiza potrzeb w kontekście wyzwań EB dla Twojej firmy – ankieta
Pre test – badanie poziomu wiedzy
Pre work – zadanie do wykonania przed warsztatem (np.: zapoznanie się z artykułem, fragmentem filmu lub raportu)

II. Poziom doskonalenia

Dostęp do know-how trenerów prowadzących
Networking i wymiana doświadczeń z uczestnikami warsztatów
Action Plan – zaplanowanie wdrożenia wypracowanych na warsztacie kompetencji w codzienną praktykę zawodową

III. Poziom wsparcia

EB konsultacje on-line – do 30 dni po zakończeniu warsztatów
Dostęp do inspirujących materiałów Employer Brandingowych

ZAPISY

Employer Brand Leaders Training
24-25 sierpnia 2017 r.
Hotel IBIS  

Regulamin uczestnictwa:

  • 1.

    Cena uczestnictwa obejmuje dostęp do materiałów, konsultacje, certyfikat, lunch oraz przerwy kawowe.

  • 2.

    Wypełnienie formularza on-line, przesłanie wypełnionego i podpisanego zgłoszenia faksem, pocztą tradycyjną lub elektroniczną, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy osobą zgłaszającą a Studio Wiedzy Sp. z o.o. Elektroniczna wersja faktury pro forma jest wystawiana standardowo i wysyłana na adres mailowy Zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

  • 3.

    Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienia do działania w imieniu i na rzecz Zgłaszającego.

  • 4.

    Wpłaty za udział należy wnosić w ciągu 7 dni od daty otrzymania faktury pro forma, nie później niż w dniu wydarzenia. Wpłaty należy dokonać na konto: Bank BPH SA, nr konta: 28 1060 0076 0000 3380 0008 4561.

  • 5.

    W przypadku rezygnacji z udziału w terminie późniejszym niż 14 dni przed datą rozpoczęcia wydarzenia, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia kosztów w wysokości 50% wartości zamówienia. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 7 dni przed wydarzeniem, Zgłaszający zobowiązany jest do zapłaty pełnych kosztów uczestnictwa wynikających z zawartej umowy.

  • 6.

    Informacje o rezygnacji z udziału w wydarzeniu należy przesłać na adres: info@studiowiedzy.pl lub pisemnie listem poleconym na adres: Studio Wiedzy Sp. z o.o. ul. Lewicka 14/12, 02-547 Warszawa.

  • 7.

    W przypadku nieodwołania zgłoszenia uczestnictwa oraz niewzięcia udziału w wydarzeniu, Zgłaszający zobowiązany jest do zapłaty pełnych kosztów uczestnictwa wynikających z umowy.

  • 8.

    Brak wpłaty za udział nie jest jednoznaczny z rezygnacją.

  • 9.

    W miejsce zgłoszonej osoby może wziąć udział w warsztatach inny pracownik firmy, po uprzednim poinformowaniu organizatora o zmianie.

  • 10.

    Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian dot. programu, kadry, miejsca, w którym odbywa się wydarzenie oraz do odwołania samego wydarzenia.

Akceptuję regulamin

Dane osoby zgłaszającej

* - pola obowiązkowe

Dane do wystawienia faktury

* - pola obowiązkowe

Dane uczestnika

kontakt

Adres
Studio Wiedzy Sp. z o.o.
ul. Lewicka 14/12,
02-547 Warszawa
Kontakt
+48 795 115 885
info@studiowiedzy.pl

Jeśli szukasz czegoś więcej niż szkolenie, a nie masz czasu na studia podyplomowe – dobrze trafiłeś.

Chcesz porozmawiać o programie Employer Brand Leaders Training, kadrze lub po prostu o Employer Brandingu? A może szukasz szkolenia zamkniętego dla swojego zespołu lub jesteś zainteresowany kompleksową strategią EB dla swojej firmy?

Zadzwoń lub napisz!

Pobierz Materiały