Efektywność Warsztatów

Na warsztatach pozyskasz wiedzę i nabędziesz umiejętności m.in. z zakresu:

  • Budowania strategii Employer Branding
  • Definiowania Employee Value Proposition
  • Planowania i prowadzenia kampanii rekrutacyjnych lub wizerunkowych
  • Trafnego doboru kanałów social media
  • Wykorzystywania efektywnych narzędzi w procesie budowania wizerunku pracodawcy
  • Optymalizacji kosztów procesów rekrutacyjnych
  • Sposobów wyróżniania się na tle konkurencji
  • Korzystania z nowych źródeł pozyskiwania kandydatów
  • Kształtowania wewnętrznej polityki EB
  • Mierzenia efektów prowadzonych działań
  • Candidate Experience

Metodologia:

  • Warsztatowy charakter zajęć (metodologia Action Learning - 80% ćwiczeń, 20% teorii)
  • Ćwiczenia indywidualne, grupowe, mini wykłady, dyskusja moderowana
  • Praktyczne case’y, służące wypracowaniu gotowych rozwiązań dla organizacji
  • Bank rozwiązań – katalog dobrych praktyk