Efektywność Warsztatów

CZYLI KLUCZOWE OBSZARY TEMATYCZNE PORUSZANE NA WARSZTATACH:

  • Budowania strategii Employer Branding
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej jako pracodawcy (strategia EB)
  • Rekrutacja – jak dobrać narzędzie, jak zrealizować proces efektywnie
  • Onboarding – skuteczne sposoby na wdrożenie nowego pracownika
  • Motywatory/Benefity – jak mierzyć ich wydajność
  • Employee Value Proposition
  • Kształtowanie wewnętrznej polityki EB
  • Candidate Experience/Employee Experience
  • Budowanie marki pracodawcy (ZWŁASZCZA!) w kryzysie

Metodologia:

  • Warsztatowy charakter zajęć w wersji online (metodologia Action Learning - 80% ćwiczeń, 20% teorii)
  • Ćwiczenia indywidualne, grupowe, mini wykłady, dyskusja moderowana
  • Praktyczne case’y, służące wypracowaniu gotowych rozwiązań dla organizacji
  • Bank rozwiązań – katalog dobrych praktyk