Efektywność Warsztatów

Na warsztatach pozyskasz wiedzę i nabędziesz umiejętności m.in. z zakresu:

  • dobierania efektywnych kanałów do grup docelowych (odwołanie do person, a także badań i statystyk obecności w SM)
  • możliwości kanałów SM: płatne i bezpłatne działania w służbie rekrutacji (pokaz udanych i mniej udanych kampanii, próba szacowania kosztu działań w social mediach - czy działania bezpłatne są na pewno „bezpłatne” – próba rozpisania działań w social mediach na godziny robocze)
  • dostosowania stylu komunikacji do DNA firmy i percepcji kandydata (wypracowanie tone of voice,dobre praktyki)
  • sposobów odkrywania dodatkowych możliwości social mediów w komunikacji rekrutacyjnej
  • źródeł aktualnej wiedzy o SM i analizy danych fanpage’y
  • tworzenia kampanii reklamowych na FB (targetowanie, budżet, a także Facebook Audience Insights)

Metodologia:

  • warsztatowy charakter zajęć (metodologia Action Learning – 80% ćwiczeń, 20% teorii)
  • ćwiczenia indywidualne, grupowe, dyskusja moderowana
  • praktyczne case’y służące wypracowaniu gotowych rozwiązań dla organizacji
  • bank rozwiązań – katalog dobrych praktyk